fredag 15. oktober 2010

Utfordring #16 og DT-Call


Ny utfordring - nye muligheter, her er oppgaven denne gangen:
Selvlaget bakgrunn

Spennende, ikke sant? Da er det bare å slippe fantasien løs og innta hobbyrommene med fritt sinn og sette i gang. Det eneste kravet er at det ikke er lov til å benytte seg av kjøpte mønsterark, ellers står du fritt til å lage hva du vil.

Som alltid gleder vi i DT til å se hva dere lager, og det er alltid en fornøyelse å kikke rundt i bloggene og se alt det flotte som kreeres!
Premien denne gangen er nok en kjempeflott stempelplate fra Nellie Snellen, sponset av Kortgleder:


Litt inspirasjon fra oss i designteamet
Wenche:

Gro:

Marianne:
Marielle:


Frist for innlevering av oppgaven er 30. oktober kl 20.00.
Husk å linke direkte til bidraget ditt, nevne bloggen vår og linke tilbake til oss.
Har du ikke blogg kan bidraget leveres på mail: nordsalten-hobby@live.no

Lykke til!


 DT-CALL!
Vil du være med i designteamet vårt?
Tone har dessverre måtte trekke seg, og vi søker hennes erstatter. Er det deg?

  • Har du kjempelyst til å være med på designteamet i en utfordringsblogg?
  • Har du egen blogg og erfaring med blogging og pc?
  • Er du kreativ og selvdreven?
  • Kan du lese og forstå norsk - og skriver norsk/svensk/dansk?
  • Kan du levere bidrag to ganger i måneden?
Da er kanskje dette jobben for deg!
Vi tilbyr godt teamarbeid, litt hektiske dager, kunstnerisk frihet til å utforme oppgaver når det er din tur, litt galskap, og mye kreativ moro!
Vi vil gjerne se litt av hva du lager, så for å levere søknad må du bli med på denne utfordringen - og så skriver du DT bak navnet ditt når du legger inn i Mr. Linky.


13 kommentarer:

  1. For en spennende utfordring! :D Denne skal jeg prøve å få være med på! ;)

    SvarSlett
  2. Denne utfordringen likte jeg, har alt flere planer i hodet, så får vi se da, hvilken som virker ;)

    Utrolig flotte kort ifra Teamet :)

    SvarSlett
  3. Ja, da var jeg førstemann da !

    SvarSlett
  4. Da har jeg også levert et bidrag ;)

    SvarSlett
  5. Spennende utfordring denne gangen!

    SvarSlett
  6. Takk for en ny flott utfordring, og herlig inspirasjon - har levert et bidrag jeg også :)

    SvarSlett
  7. Tak for endnu en flot udfordring. Er fristet af jeres DT call, men skal tænke om jeg tør.....
    Alle er så dygtige.
    kh Dorte

    SvarSlett
  8. Da har jeg lagt inn et bidrag jeg også! Fint med en utfordring som inspirerer!

    SvarSlett
  9. Har levert et bidrag til utfordringen. Har skrevet DT bak navnet, så får vi se hva dere mener :) Ha en fin uke.

    SvarSlett
  10. Da har jeg levert et bidrag:-)

    SvarSlett
  11. Bidrag "bursdagskort" er levert:)

    SvarSlett
  12. Kjempeartig utfordring. Man får virkelig testet sine evner med denne. Klem...Mona

    SvarSlett
  13. Åhhh, vilken roligt utmaning!! Mitt bidrag är inne!

    SvarSlett