søndag 31. oktober 2010

Utfordring #17

Da var vi jammen kommet til november, dere...og vi vil presentere en ny utfordring.
Før vi gir dere utfordringen har vi en skikkelig GLA' nyhet:
Anne Bente er tilbake i teamet etter laaaang tids sykdom ... men nå er hun
endelig klar igjen til å inspirere dere alle med sine flotte kreasjoner.
Hun rakk dessverre ikke utfordringen denne gangen,
men fra neste er hun tilbake for fullt!!
Vi ønsker henne hjertelig velkommen tilbake,
og gleder oss til å samarbeide med henne igjen!!

Nå kommer vi til utfordring #17...
Premien denne gangen er :
3 stk gavesjekker


Sponset av:



Siden vi har disse tre sjekkene, kommer vi i DT denne gangen til å
velge oss ut Topp 3, som hver får sin sjekk.
Så vi gleder oss til å se hva dere får til
med denne SKISSEN:
(dere står fritt til å snu og vende på skissen, men vi skal kunne kjenne den igjen)
Og ikke nok med det...
siden det er farsdag 14. november, vil vi se et kort/kreasjon til far!!
Dette blir spennende...

For litt inspirasjon har alle jentene i DT laget et farsdagskort
med utgangspunkt i skissen, og de ser du her:

Vinner fra forrige utfordring er
Med dette flotte kortet
Vel fortjent camilla, send oss mail med adr. så sender vi premien til deg.

Da håper vi dere har fått masse inspirasjon og legger inn et bidrag hos Mr.Linky
innen 14. november kl 20.00
For dere som ikke har egen blogg, send bidraget på mail til oss:
Lykke til!!




7 kommentarer:

  1. her er mitt bidrag, morsom oppgave fikk brukt masse biter rest papir

    SvarSlett
  2. Vant jeg virkelig? Weee! Jeg er så glad :D Har sendt dere mail ;) Tusen tusen takk! Klem Camilla

    SvarSlett
  3. Oh sorry I did not notice it supposed to be fot the father's day... I'll make another one, you can take the first one out;-))m

    SvarSlett
  4. Here is my boycard!
    Thanks for looking :))

    SvarSlett
  5. Mener ikke å ta opp to plasser med mitt ene bidrag men det ble noe helt feil med linklingen og jeg måtte gjøre det på nytt - håper dere kan fjerne det første "bidraget" mitt som bare viser forsiden på mappekortet jeg har laget!

    Beklager så mye - flott utfordring forresten :=)

    SvarSlett
  6. Hei:) Tusen takk for flott skisse:) Har linket til mitt bidrag:) Ønsker dere en finfin dag. klem fra Bente*

    SvarSlett
  7. Hei, og takk for en fin skisse. Har linket til mitt bidrag som ikke ble et kort, men håper det går allikevel:)

    SvarSlett